دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


عنوان محصول: بخش بندی سبک های تصمیم گیری مصرف کننده (CDMS) در راستای اقدام بازاریابی: راهکار مدل سازی مسیر حداقل مربعات جزئی (PLS)

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته مدیریت
تاریخ انتشار: جمعه 2 مهر 1395
توضیحات مختصر:

روش تصمیم گیری مصرف کننده ها در کانال های آنلاین و آفلاین با توجه به درک هایشان از اقدامات بازاریابی خرده فروش ها در مقالات فعلی بخوبی قابل درک نمی باشد. تعداد کمی مطالعه ی تجربی به بررسی سبک های تصمیم گیری مصرف کننده (CDMS) و اقدام بازاریابی در میان مصرف کننده های آنلاین و مرکز خرید پرداخته است...

بخش بندی سبک های تصمیم گیری مصرف کننده (CDMS) در راستای اقدام بازاریابی: راهکار مدل سازی مسیر حداقل مربعات جزئی (PLS) بخش بندی سبک های تصمیم گیری مصرف کننده (CDMS) در راستای اقدام بازاریابی: راهکار مدل سازی مسیر حداقل مربعات جزئی (PLS)


قیمت قیمت : 28000 تومان
تخفیف تخفیف: 1000 تومان
قیمت نهایی قیمت نهایی: 27000 تومان
971 بازدید
کد مقاله: TTC- 1- 9
نوع فایل : docx
Journal: Elsevier 2015,

Segmenting consumer decision-makingstyles (CDMS) toward marketing practice : Apartialleasts quares (PLS) path modeling approach
Abstract

The way consumers make decisions across online and offline channels according to their perceptions of retailers׳ marketing practices is not well understood in the current literature. A few empirical studies have examined consumer decision-making styles (CDMS) and marketing practice among online and shopping mall consumers. This research endeavors to understand CDMS as market segments on the perception of marketing practice across retail channels. A total of 315 online and paper–pencil-questionnaires were collected to conduct the statistical analysis for the measurement and structural model using the partial least squares (PLS) path modeling approach, a structural equation modeling (SEM) technique. Six consumers׳ characteristics–perfectionist, brand consciousness, price conscious, fashion conscious, recreational and impulsive shoppers–were assessed in respect of retail products, price, advertising and retailing across-channels. The study contributes to retailing management by enabling it to implement effective retail segmentation and cross-channel strategy according to CDMS. The study limitations and implications are discussed.

Keywords: Consumer decision-making styles (CDMS); Marketing practice; Retailing; Partial least squares (PLS) path modeling approach

چکیده

روش تصمیم گیری مصرف کننده ها در کانال های آنلاین و آفلاین با توجه به درک هایشان از اقدامات بازاریابی خرده فروش ها در مقالات فعلی بخوبی قابل درک نمی باشد. تعداد کمی مطالعه ی تجربی به بررسی سبک های تصمیم گیری مصرف کننده (CDMS) و اقدام بازاریابی در میان مصرف کننده های آنلاین و مرکز خرید پرداخته است. این پژوهش در تلاش است تا CDMS را بعنوان بخش های بازار با درک اقدام بازاریابی در میان کانال های خرده فروشی درم کند. کل 315 پرسشنامه ی آنلاین و کاغذی جهت انجام آنالیز آماری برای ارزیابی و مدل ساختاری با استفاده از راهکار مدل سازی مسیر حداقل مربعات جزئی (PLS) که یک تکنیک مدل سازی معادله ساختاری (SEM) است، جمع آوری شدند. ویژگی های شش مصرف کننده – کمال گرایی، آگاهی از برند، آگاهی از قیمت، آگاهی از مد، کاسب های خرده فروش تفریحی و انگیزشی در راستای محصولات خرده فروشی، قیمت، تبلیغات و خرده فروشی در میان کانال ها مورد ارزیابی قرار گرفتند. این مطالعه در مدیریت خرده فروشی با فراهم سازی آن جهت پیاده سازی بخش بندی خرده فروش موثر و استراتژی میان کانالی با توجه به CDMS نقش دارد. محدودیت ها و مفاهیم مطالعه مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

کلمات کلیدی: سبک های تصمیم گیری مصرف کننده، اقدام بازاریابی، خرده فروش، راهکار مدل سازی مسیر حداقل مربعات جزئی

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:15 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:28 صفحه

تماس با پشتیبانی فروشگاه ترجمه‌های تخصصی

نام و نام خانوادگی*
پست الکترونیکی*
موضوع پیام*
متن پیام*
اطلاعات تماس با فروشگاه ترجمه‌های تخصصی


فروشگاه ترجمه‌های تخصصی
پست الکترونیک :info@ttsell.ir
پست الکترونیک :mailttsell@gmail.com
شماره تلفن تماس:09355907190
کانال تلگرام : t.me/ttsell

  • آدرس: تبریز، خیابان  خاقانی، پاساژ خاقانی، پلاک 119
  • تلفن  تماس: 09355907190
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttsellاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @ttsell:آدرس تلگرام
فروشگاه ترجمه‌های تخصصی از  سال  1387شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.
Scroll to top