دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


عنوان محصول: ابعاد فرهنگی در مورد رفتار خرید مصرف کننده و نگرش های مربوط به مد در اجناس و محصولات مختلف در ایران

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته مدیریت
تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 خرداد 1396
توضیحات مختصر: مد ممکن است به عاملی اشاره داشته باشد که بخش قابل توجهی از تصمیمات مصرفی را شکل می دهد و در مرکز اتفاقات روزانه قرار دارد. خروجی این مطالعه، پیشنهاد مدل بازاریابی فرهنگی در این مورد است. این مقاله اولین مقاله ای است که تلاش می کند بعد اثربخشی فرهنگ مد را در جامعه ی ایرانی ارزیابی کند. این مطالعه با ...
ابعاد فرهنگی در مورد رفتار خرید مصرف کننده و نگرش های مربوط به مد در اجناس و محصولات مختلف در ایران ابعاد فرهنگی در مورد رفتار خرید مصرف کننده و نگرش های مربوط به مد در اجناس و محصولات مختلف در ایران


قیمت قیمت : 16000 تومان
1220 بازدید
کد مقاله: TTC- 64- 300
نوع فایل : docx
Journal:

Cultural Dimensions on Consumer Buying Behavior and Attitude towards Fashion in various commodity of Products in Iran
Abstract
Fashion may refer to an element which forms a significant consumption portion decisions, residing at the center of daily happenings. The output of this study is proposing cultural marketing model as case in point. This paper is the first paper attempt to measure the effectiveness dimension of fashion culture in Iranian society. This study initiated investigation on exploratory research and gradually shifted to descriptive research with take into consideration of various statistical techniques. .The instruction method for collecting the primary data was questionnaire. The questionnaire is just designed with 70 questions in pilot phase and conclusively by applying 350 questionnaires distributed randomly in two major cities of Tehran and Hormozgan.Being good example in this study by dividing culture into three main group such as consumption, communication and thinking measures by consideration of culture influence on them.It is hard to escape the obvious conclusion that celebrity, positive word of mouth, precise advertising with unique selling proposition message and Sales Promotion are the best integrated marketing communication (IMC)tools for promoting fashion commodities among the Iranian respondents.
Keywords: Fashion, Culture, Consumption, Thinking, Communication, Marketing, Buying, Iran

چکیده
مد ممکن است به عاملی اشاره داشته باشد که بخش قابل توجهی از تصمیمات مصرفی را شکل می دهد و در مرکز اتفاقات روزانه قرار دارد. خروجی این مطالعه، پیشنهاد مدل بازاریابی فرهنگی در این مورد است. این مقاله اولین مقاله ای است که تلاش می کند بعد اثربخشی فرهنگ مد را در جامعه ی ایرانی ارزیابی کند. این مطالعه با بررسی در مورد پژوهش اکتشافی اغاز شده و به تدریج به سمت پژوهش توصیفی با در نظر گرفتن تکنیک های اماری مختلف حرکت می کند. روش ساختاری برای جمع اوری داده های اولیه، پرسشنامه است. پرسشنامه با حدود70 سوال در مرحله ی اولیه طراحی شده و حدود350 پرسشنامه به صورت تصادفی در دوشهر بزرگ تهران و هرمزگان توزیع شد. نمونه ی مناسب در این مطالعه، تقسیم فرهنگ به سه گروه اصلی مانند معیارهای مصرفی، ارتباطات و تفکر است که تاثیر فرهنگ نیز بر ان ها در نظر گرفته شده است. نمی توان از این نتیجه عبور کرد که شهرت، تبلیغات دقیق به همراه پیشنهاد فروش منحصر به فرد و ارتقای فروش، بهترین ابزارهای ارتباطات یکپارچه ی بازاریابی(IMC) برای ارتقای کالاها و اجناس مد در بین پاسخ دهندگان ایرانی هستند.
کلمات کلیدی: مد، فرهنگ، مصرف، تفکر، ارتباطات، بازاریابی، خرید، ایران.

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:14 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:19 صفحه

تماس با پشتیبانی فروشگاه ترجمه‌های تخصصی

نام و نام خانوادگی*
پست الکترونیکی*
موضوع پیام*
متن پیام*
اطلاعات تماس با فروشگاه ترجمه‌های تخصصی


فروشگاه ترجمه‌های تخصصی
پست الکترونیک :info@ttsell.ir
پست الکترونیک :mailttsell@gmail.com
شماره تلفن تماس:09355907190
کانال تلگرام : t.me/ttsell

  • آدرس: تبریز، خیابان  خاقانی، پاساژ خاقانی، پلاک 119
  • تلفن  تماس: 09355907190
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttsellاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @ttsell:آدرس تلگرام
فروشگاه ترجمه‌های تخصصی از  سال  1387شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.
Scroll to top