دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


عنوان محصول: خلاصه درک عدم دانشجویی تعامل در کتابخانه چینی آموزش علوم در مقطع کارشناسی

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته مدیریت
تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 خرداد 1396
توضیحات مختصر:

تمام دانشجویان آگاه شده و به طور داوطلبانه با تیم پژوهش تماس گرفتند. ویژگی جمعیت شناختی شرکت کنندگان مصاحبه در جدول4 ارائه شده است. مصاحبه ها توسط دستیار پژوهش(نویسنده ی دوم این مقاله) در تیم پژوهش انجام شد. تمام مصاحبه ها با استفاده از اسکریپت های مصاحبه ای نیمه ساختاریافته و سوالات انتها باز ا...

خلاصه درک عدم دانشجویی تعامل در کتابخانه چینی آموزش علوم در مقطع کارشناسی خلاصه درک عدم دانشجویی تعامل در کتابخانه چینی آموزش علوم در مقطع کارشناسی


قیمت قیمت : 9000 تومان
1186 بازدید
کد مقاله: TTC- 64- 297
نوع فایل : docx
Journal:

Understanding the lack of student engagement in Chinese library science undergraduate education
Abstract

This research study aimed to investigate the lack of student engagement in Chinese library science (LS) undergraduate education. Specifically, this study aimed to identify and understand the causes of the lack of student engagement and to articulate effective and pragmatic resolving strategies. This study adopted an inductive approach and a single case study design. The LS program at Wuhan University was employed as the case study, in which 29 full-time students were interviewed using a semi-structured question script. A thematic analysis of the interview transcripts pointed to 11 causes of the lack of student engagement. The conceptualisation of the research findings suggested revising the existing LS curricula and maintaining dynamic and interactive relationships among three main determinants of student engagement: curricular design, students’ individual interests, and career prospects. This study provides a perspective on the development and survival of LS education in China and shares important lessons and experiences for LS educators and policy makers across international borders.

Keywords: library science education, undergraduate students, student engagement, China

چکیده

تمام دانشجویان آگاه شده و به طور داوطلبانه با تیم پژوهش تماس گرفتند. ویژگی جمعیت شناختی شرکت کنندگان مصاحبه در جدول4 ارائه شده است. مصاحبه ها توسط دستیار پژوهش(نویسنده ی دوم این مقاله) در تیم پژوهش انجام شد. تمام مصاحبه ها با استفاده از اسکریپت های مصاحبه ای نیمه ساختاریافته و سوالات انتها باز انجام شدند.سوالات مصاحبه از مروری بر ادبیات، به ویژه مدل مشارکت دانشجویان جونز در سال2009، نشات گرفتند. سند و اسکریپت سوال نهایی شامل دو پرسش مجزا و 16پرسش و پرسش نهایی و نتیجه می باشد. تمام افراد مطلع طی ماه های آوریل و جولای 2016 مورد مصاحبه قرار گرفتند و مصاحبه ها تقریبا بین زمان30تا60دقیقه ای به اتمام رسیدند.

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:14 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:12 صفحه

تماس با پشتیبانی فروشگاه ترجمه‌های تخصصی

نام و نام خانوادگی*
پست الکترونیکی*
موضوع پیام*
متن پیام*
اطلاعات تماس با فروشگاه ترجمه‌های تخصصی


فروشگاه ترجمه‌های تخصصی
پست الکترونیک :info@ttsell.ir
پست الکترونیک :mailttsell@gmail.com
شماره تلفن تماس:09355907190
کانال تلگرام : t.me/ttsell

  • آدرس: تبریز، خیابان  خاقانی، پاساژ خاقانی، پلاک 119
  • تلفن  تماس: 09355907190
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttsellاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @ttsell:آدرس تلگرام
فروشگاه ترجمه‌های تخصصی از  سال  1387شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.
Scroll to top