دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


عنوان محصول: ورزش، نواوری و مدیریت استراتژیک: مروری سیستماتیک بر ادبیات موجود

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته مدیریت
تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 خرداد 1396
توضیحات مختصر: سازمان های ورزشی از طریق ایده های خلاق و جدید توسعه یافته و تجدید می شوند. استراتژی های مختلفی برای نواوری توسط سازمان های ورزشی به کار رفته اند که پتانسل تغییر نحوه ی بازی، دیدگاه و سازماندهی ورزش را دارند. به عبارت دیگر، از طریق استراتژی، مدیریت استراتژیک و نواوری، ورزش مدرن شکل گرفته و بهبود می ی...
ورزش، نواوری و مدیریت استراتژیک: مروری سیستماتیک بر ادبیات موجود ورزش، نواوری و مدیریت استراتژیک: مروری سیستماتیک بر ادبیات موجود


قیمت قیمت : 12000 تومان
1186 بازدید
کد مقاله: TTC- 64- 290
نوع فایل : docx
Journal:

Sport, Innovation and Strategic Management: A Systematic Literature Review
Abstract
Sport organizations adapt, renew and develop through creative and novel ideas. The various strategies for innovation applied by sport organizations hold the potential to radically change how we play, view and organize sport. In other words, through strategy, strategic management and innovation modern sport is shaped and improved. To date, limited scholarly attention has been given to strategy, strategic management and innovation in sport. However as the present review will demonstrate, sport innovation and strategic management of sports innovations are crucial for improvement of athletic performance. Furthermore, current research indicates that sport innovation can be a valuable tool to combat demanding challenges in modern sport, such as social exclusion. Therefore, innovation and strategic management needs specific attention within the sport sciences. The present paper attempts to provide more insight in the current body of research on sport innovation and strategic management. Finally, some recommendations for further research in this field is formulated
Keywords: Innovation; sport; strategy; management; literature review.

چکیده
سازمان های ورزشی از طریق ایده های خلاق و جدید توسعه یافته و تجدید می شوند. استراتژی های مختلفی برای نواوری توسط سازمان های ورزشی به کار رفته اند که پتانسل تغییر نحوه ی بازی، دیدگاه و سازماندهی ورزش را دارند. به عبارت دیگر، از طریق استراتژی، مدیریت استراتژیک و نواوری، ورزش مدرن شکل گرفته و بهبود می یابد. امروزه، توجه محدودی به استراتژی، مدیریت استراتژیک و نواوری در ورزش اختصاص یافته است. با این حال، مطالعه ی کنونی شرح می دهد که نواوری ورزش و مدیریت استراتژیک نواوری های ورزش برای بهبود عملکرد ورزشکاران بسیار حیاتی هستند. علاوه براین، پزوهش کنونی نشان می دهد که نواوری ورزش می تواند ابزار ارزشمندی برای مبارزه و مقابله با چالش های تقاضا(مانند محرومیت اجتماعی) در ورزش های مدرن باشد. بنابراین، نواوری و مدیریت استراتژیک، نیاز به توجه ویژه در علم ورزش دارند. مقاله ی کنونی تلاش می کند تا بینش بیشتری را در قالب پژوهش در مورد نواوری ورزش و مدیریت استراتژیک فراهم نماید. در نهایت، برخی از پیشنهادات برای پژوهش های اینده در این زمینه ارائه می شوند.
کلمات کلیدی: نواوری، ورزش، استراتژی، مدیریت، مروری بر ادبیات.

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:19 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:14 صفحه

تماس با پشتیبانی فروشگاه ترجمه‌های تخصصی

نام و نام خانوادگی*
پست الکترونیکی*
موضوع پیام*
متن پیام*
اطلاعات تماس با فروشگاه ترجمه‌های تخصصی


فروشگاه ترجمه‌های تخصصی
پست الکترونیک :info@ttsell.ir
پست الکترونیک :mailttsell@gmail.com
شماره تلفن تماس:09355907190
کانال تلگرام : t.me/ttsell

  • آدرس: تبریز، خیابان  خاقانی، پاساژ خاقانی، پلاک 119
  • تلفن  تماس: 09355907190
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttsellاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @ttsell:آدرس تلگرام
فروشگاه ترجمه‌های تخصصی از  سال  1387شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.
Scroll to top