دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


عنوان محصول: کاربرد روشAHP در تجزیه و تحلیل استراتژیک بیرونی در سازمان منتخب

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته مدیریت
تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 خرداد 1396
توضیحات مختصر: مدیریت استراتژیک متعلق به فعالیت هایی است که توسعه ی بلندمدت سازمان را توانمند می سازند. مدیران باید در مورد اقدامات آینده تصمیم بگیرند. گام اول این فرایند، تجزیه و تحلیل استراتژیک است که به شناسایی و توصیف محیط سازمانی بیرونی و درونی کمک می کند. تجزیه و تحلیلSWOT، پرکاربردترین روشی است که ترکیب نتا...
کاربرد روشAHP در تجزیه و تحلیل استراتژیک بیرونی در سازمان منتخب کاربرد روشAHP در تجزیه و تحلیل استراتژیک بیرونی در سازمان منتخب


قیمت قیمت : 15000 تومان
1104 بازدید
کد مقاله: TTC- 64- 285
نوع فایل : docx
Journal:

Application of AHP method in external strategic analysis of the selected organization
Abstract
Strategic management belongs indisputably to the activities enabling long-term development of the organization. Managers must decide on future actions. The first step of the process is strategic analysis, which helps to identify and to describe organizational internal and external environment. SWOT analysis is the most frequently applied method which enables synthesis of partial results of external and internal analyses. The paper is focused on external part of SWOT analysis. The aim is to propose evaluation of the partial results of external strategic analyses, which are basis for creation of external part of SWOT matrix. Analytic hierarchy process is used for the evaluation and this method is applied on data of the selected organization.
Keywords: AHP, external environment, strategic analysis, SWOT analysis

چکیده
مدیریت استراتژیک متعلق به فعالیت هایی است که توسعه ی بلندمدت سازمان را توانمند می سازند. مدیران باید در مورد اقدامات آینده تصمیم بگیرند. گام اول این فرایند، تجزیه و تحلیل استراتژیک است که به شناسایی و توصیف محیط سازمانی بیرونی و درونی کمک می کند. تجزیه و تحلیلSWOT، پرکاربردترین روشی است که ترکیب نتایج جزئی تحلیل های بیرونی و درونی را ممکن می سازد. این مقاله بر بخش بیرونی تحلیلSWOT تمرکز می کند. هدف این مقاله، ارائه ی ارزیابی نتایج تحلیل استراتژیک بیرونی است که مبنایی برای ایجاد بخش بیرونی ماتریسSWOT است. فرایند سلسله مراتب تحلیلیAHP برای ارزیابی به کار رفته است و این روش در مورد داده های سازمان منتخب نیز مورد استفاده قرار گرفته است.
کلمات کلیدی: AHP، محیط بیرونی، تحلیل استراتژیک، تحلیلSWOT.

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:9 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:15 صفحه

تماس با پشتیبانی فروشگاه ترجمه‌های تخصصی

نام و نام خانوادگی*
پست الکترونیکی*
موضوع پیام*
متن پیام*
اطلاعات تماس با فروشگاه ترجمه‌های تخصصی


فروشگاه ترجمه‌های تخصصی
پست الکترونیک :info@ttsell.ir
پست الکترونیک :mailttsell@gmail.com
شماره تلفن تماس:09355907190
کانال تلگرام : t.me/ttsell

  • آدرس: تبریز، خیابان  خاقانی، پاساژ خاقانی، پلاک 119
  • تلفن  تماس: 09355907190
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttsellاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @ttsell:آدرس تلگرام
فروشگاه ترجمه‌های تخصصی از  سال  1387شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.
Scroll to top