دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


عنوان محصول: ارزش طول عمر مشتری: نقشه حوزه ای ادبیات و یک دستور کار برای پژوهش آتی

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته مدیریت
تاریخ انتشار: پنج شنبه 14 بهمن 1395
توضیحات مختصر:

ارزش طول عمر مشتری (CLV)، مفهوم کلیدی بازاریابی رابطه ای است و در بسیاری از مقالات و مجلات مربوط به این موضوع به دقت بررسی شده است. به هر حال، فاصله زیادی بین ادبیات برای عملیاتی کردن CLV در تجارت وجود دارد. هدف مقاله، روشن کردن روند تجزیه و تحلیل CLV و بررسی ادبیات مربوطه است. برای رسیدن به این...

ارزش طول عمر مشتری: نقشه حوزه ای ادبیات و یک دستور کار برای پژوهش آتی ارزش طول عمر مشتری: نقشه حوزه ای ادبیات و یک دستور کار برای پژوهش آتی


قیمت قیمت : 18000 تومان
تخفیف تخفیف: 3000 تومان
قیمت نهایی قیمت نهایی: 15000 تومان
496 بازدید
کد مقاله: TTC- 1- 187
نوع فایل : docx
2013,

Customer Lifetime Value: Literature Scoping Map and an Agenda for Future Research
Abstract

Customer Lifetime Value (CLV) is the core concept of relationship marketing and is increasingly addressed in scholarly and business articles. However, there is a big gap in the literature to make CLV thoroughly applicable in business. This paper aims to illuminate the trend of CLV by critical analysis of the literature. For this purpose, after revealing the scoping map of the research area, CLV concepts, the proposed mathematical models besides its techniques and mentioned categorization, its application, and its limitations are investigated. The research exposes the need to a comprehensive model for increasing the applicability of CLV. In addition, the scoping map illuminates the need for more research in the area of implementation and validation.

Keywords: Customer Lifetime Value; CRM; Valuation; Customer retention; Relationship marketing

چکیده

ارزش طول عمر مشتری (CLV)، مفهوم کلیدی بازاریابی رابطه ای است و در بسیاری از مقالات و مجلات مربوط به این موضوع به دقت بررسی شده است. به هر حال، فاصله زیادی بین ادبیات برای عملیاتی کردن CLV در تجارت وجود دارد. هدف مقاله، روشن کردن روند تجزیه و تحلیل CLV و بررسی ادبیات مربوطه است. برای رسیدن به این هدف، بعد از مشخص شدن حوزه پژوهش موجود، مفاهیم CLV ، مدل ها و تکنیک های محاسباتی استفاده شده، کاربردی و محدودیت های آن مطالعه و بررسی می شوند. پژوهش ما نیاز به یک مدل جامع برای افزایش کاربرد CLV داشته و برای رسیدن به این هدف نیازمند مطالعات گسترده در این زمینه و انجام تحقیقات بیشتر احساس میشود. علاوه بر این، نقشه حوزه ای، نیاز به مطالعات و تحقیقات بیشتر در جنبه های پیاده سازی و اجرا را نشان می دهد.

کلمات کلیدی: ارزش طول عمر مشتری, CRM, ارزش گذاری, حفظ مشتری, بازاریابی رابطه ای

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:19 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:21 صفحه

تماس با پشتیبانی فروشگاه ترجمه‌های تخصصی

نام و نام خانوادگی*
پست الکترونیکی*
موضوع پیام*
متن پیام*
اطلاعات تماس با فروشگاه ترجمه‌های تخصصی


فروشگاه ترجمه‌های تخصصی
پست الکترونیک :info@ttsell.ir
پست الکترونیک :mailttsell@gmail.com
شماره تلفن تماس:09355907190
کانال تلگرام : t.me/ttsell

  • آدرس: تبریز، خیابان  خاقانی، پاساژ خاقانی، پلاک 119
  • تلفن  تماس: 09355907190
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttsellاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @ttsell:آدرس تلگرام
فروشگاه ترجمه‌های تخصصی از  سال  1387شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.
Scroll to top