دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


عنوان محصول: خودکارسازی و اتوماسیون ناب از طریق فناوری های صنعت4.0

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: چهارشنبه 18 خرداد 1396
توضیحات مختصر: از اوایل دهه ی 1990پارادایم تولید ناب، رویکرد اصلی برای ایجاد فرایندهای بسیار کارامد در صنعت بوده است. پس از اتمام ناگهانی عصر تولید یکپارچه ی کامپیوتری(CIM) که در نهایت به دلیل پیچیدگی بیش از حد فناوری اتوماسیون مورد نیاز با شکست مواجه شد، رویکرد ناب به دلیل اثربخشی زیاد از طریق کاهش پیچیدگی و اجتن...
خودکارسازی و اتوماسیون ناب از طریق فناوری های صنعت4.0 خودکارسازی و اتوماسیون ناب از طریق فناوری های صنعت4.0


قیمت قیمت : 13000 تومان
1916 بازدید
کد مقاله: TTC- 64- 299
نوع فایل : docx
Journal:

Lean Automation enabled by Industry 4.0 Technologies
Abstract
از اوایل دهه ی 1990پارادایم تولید ناب، رویکرد اصلی برای ایجاد فرایندهای بسیار کارامد در صنعت بوده است. پس از اتمام ناگهانی عصر تولید یکپارچه ی کامپیوتری(CIM) که در نهایت به دلیل پیچیدگی بیش از حد فناوری اتوماسیون مورد نیاز با شکست مواجه شد، رویکرد ناب به دلیل اثربخشی زیاد از طریق کاهش پیچیدگی و اجتناب از ایجاد فرایندهای بی ارزش، بسیار موفقیت امیز بود. امروزه، واژه ی صنعت4.0 دیدگاه و بصیرتی در مورد تولید اینده را توصیف می کند. بسیاری از مردم مخالف این رویکرد جدید بوده و نسبت به آن شک و تردید دارند. این مقاله مروری بر ترکیبات موجود از تولید ناب و فناوری اتوماسیون که اتوماسیون ناب نامیده می شود را فراهم می کند. علاوه براین، سنگ بنای اصلی صنعت4.0 و ارتباط ان با رویکرد ناب را توصیف می کند. نمونه هایی از ترکیب هر دو را می توان در ساعت های هوشمندی مشاهده کرد که برای پشتیبانی از سیستم های فیزیکی سایبر(CPS) و جهت زمان بندی تولید منعطف ابThe Lean Production paradigm has become the major approach to create highly efficient processes in industry since the early 1990s. After the sudden end of the Computer Integrated Manufacturing (CIM) era, which finally was doomed to fail due to its unrulable complexity of the required automation technology, the Lean approach was successful because of its high effectiveness by reducing complexity and avoiding non-value-creating process steps. Today, the term Industry 4.0 describes a vision of future production. Many people are at least skeptical or even hostile towards this new approach. This position paper gives an overview over existing combinations of Lean Production and automation technology, also called Lean Automation. Furthermore, it discusses major Industry 4.0 corner stones and links them to the well-proven Lean approach. Examples of combining both are smart watches for supporting the Andon principle or Cyber Physical Systems (CPS) for a flexible Kanban production scheduling.داع شده اند.
Keywords: Industry 4, Cyber Physical Systems, Lean Automation, Lean Production

چکیده
از اوایل دهه ی 1990پارادایم تولید ناب، رویکرد اصلی برای ایجاد فرایندهای بسیار کارامد در صنعت بوده است. پس از اتمام ناگهانی عصر تولید یکپارچه ی کامپیوتری(CIM) که در نهایت به دلیل پیچیدگی بیش از حد فناوری اتوماسیون مورد نیاز با شکست مواجه شد، رویکرد ناب به دلیل اثربخشی زیاد از طریق کاهش پیچیدگی و اجتناب از ایجاد فرایندهای بی ارزش، بسیار موفقیت امیز بود. امروزه، واژه ی صنعت4.0 دیدگاه و بصیرتی در مورد تولید اینده را توصیف می کند. بسیاری از مردم مخالف این رویکرد جدید بوده و نسبت به آن شک و تردید دارند. این مقاله مروری بر ترکیبات موجود از تولید ناب و فناوری اتوماسیون که اتوماسیون ناب نامیده می شود را فراهم می کند. علاوه براین، سنگ بنای اصلی صنعت4.0 و ارتباط ان با رویکرد ناب را توصیف می کند. نمونه هایی از ترکیب هر دو را می توان در ساعت های هوشمندی مشاهده کرد که برای پشتیبانی از سیستم های فیزیکی سایبر(CPS) و جهت زمان بندی تولید منعطف ابداع شده اند.
کلمات کلیدی: صنعت4.0، سستم های فیزیکی سایبر، اتوماسیون ناب، تولید ناب.

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:6 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:14 صفحه

تماس با پشتیبانی فروشگاه ترجمه‌های تخصصی

نام و نام خانوادگی*
پست الکترونیکی*
موضوع پیام*
متن پیام*
اطلاعات تماس با فروشگاه ترجمه‌های تخصصی


فروشگاه ترجمه‌های تخصصی
پست الکترونیک :info@ttsell.ir
پست الکترونیک :mailttsell@gmail.com
شماره تلفن تماس:09355907190
کانال تلگرام : t.me/ttsell

  • آدرس: تبریز، خیابان  خاقانی، پاساژ خاقانی، پلاک 119
  • تلفن  تماس: 09355907190
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttsellاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @ttsell:آدرس تلگرام
فروشگاه ترجمه‌های تخصصی از  سال  1387شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.
Scroll to top