دانلود فایل با شمار فاکتور
لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید
عنوان محصول: سیستم های توصیه گر در تجارت الکترونیکی
توضیحات مختصر:
سرعت اینترنت در حال زیاد شدن بوده و شیوه انجام کارهای روزمره نظیر خرید آنلاین، پرداخت قبض، تماشای فیلم های جدید، برقراری ارتباط و غیره، تغییر می کند. به طور یک مثال، در روشهای خرید قدیمی تر، محصولات برای یک بازار و مخاطب به صورت انبوه تولید شدند، اما آن رویکرد بادوام نیست. بازارهایی که براساس سیکل ه...
|
![]() | سیستم های توصیه گر در تجارت الکترونیکی |

1328 بازدید
کد مقاله: TTC-
50-
215
نوع فایل : doc
Abstract
Internet is speeding up and modifying the manner in
which daily tasks such as online shopping paying utility bills
watching new movies, communicating etc. are accomplished. As
an examplein older shopping methods products were mass
produced for a single market and audience but that approach is
no longer viable. Markets based on long product and
development cycles can no longer survive. To stay competitive
markets need to provide different products and services to
different customers with different needs. The shift to online
shopping has made it incumbent on producers and retailers to
customize for customers needs while providing more options
than were possible before. This however poses a problem for
customers who must now analyze every offering in order to
determine what they actually need and will benefit from. To aid
customers in this scenario we discuss about common
recommender systems techniques that have been employed and
their associated trade-offs.
چکیده
سرعت اینترنت در حال زیاد شدن بوده و شیوه انجام کارهای روزمره نظیر خرید آنلاین، پرداخت قبض، تماشای فیلم های جدید، برقراری ارتباط و غیره، تغییر می کند. به طور یک مثال، در روشهای خرید قدیمی تر، محصولات برای یک بازار و مخاطب به صورت انبوه تولید شدند، اما آن رویکرد بادوام نیست. بازارهایی که براساس سیکل های تولید و توسعه عمل نمی کنند، قادر به دوام و بقا نیستند. برای رقابتی ماندن، بازارها نیاز به فراهم نمودن محصولات و خدمات (سرویس ها) برای مشتریان مختلف با نیازهای گوناگون دارند. تغییر و جابجایی به سمت خرید آنلاین، سفارشی ساختن نیازهای مشتریان را برای تولید کنندگان و خرده فروشان، لازم و ضروری کرده است، و در عین حال گزینه های انتخابی بیشتری نسبت به قبل فراهم می کند. اما، مشکلی که در این وضعیت ایجاد می شود آن است که مشتریان برای تعیین نیازها و منافع حقیقی، بایستی عرضه های صورت گرفته را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند. برای کمک به مشتریان در این سناریو، راجع به تکنیک های سیستم های توصیه گر معمول بکارگرفته شده و روابط جانشینی آنها بحث می کنیم.


اطلاعات تماس با فروشگاه ترجمههای تخصصی
فروشگاه ترجمههای تخصصی پست الکترونیک :info@ttsell.ir پست الکترونیک :mailttsell@gmail.com شماره تلفن تماس:09355907190 کانال تلگرام : t.me/ttsell
- آدرس: تبریز، خیابان خاقانی، پاساژ خاقانی، پلاک 119
- تلفن تماس: 09355907190
- تلفن ثابت : 35250068-041
- Mailttsellاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس ایمیل
- @ttsell:آدرس تلگرام
فروشگاه ترجمههای تخصصی از سال 1387شروع به کار نموده است و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام شده است.