دانلود فایل با شمار فاکتور

لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید


عنوان محصول: سیستم های توصیه گر در تجارت الکترونیکی

دسته‌بندی: مقالات ترجمه شده رشته کامپیوتر
تاریخ انتشار: پنج شنبه 11 فروردين 1395
توضیحات مختصر: سرعت اینترنت در حال زیاد شدن بوده و شیوه انجام کارهای روزمره نظیر خرید آنلاین، پرداخت قبض، تماشای فیلم های جدید، برقراری ارتباط و غیره، تغییر می کند. به طور یک مثال، در روشهای خرید قدیمی تر، محصولات برای یک بازار و مخاطب به صورت انبوه تولید شدند، اما آن رویکرد بادوام نیست. بازارهایی که براساس سیکل ه...
سیستم های توصیه گر در تجارت الکترونیکی سیستم های توصیه گر در تجارت الکترونیکی


قیمت قیمت : 19500 تومان
1328 بازدید
کد مقاله: TTC- 50- 215
نوع فایل : doc
Journal: 2014,

Recommender Systems in E-Commerce
Abstract
Internet is speeding up and modifying the manner in which daily tasks such as online shopping paying utility bills watching new movies, communicating etc. are accomplished. As an examplein older shopping methods products were mass produced for a single market and audience but that approach is no longer viable. Markets based on long product and development cycles can no longer survive. To stay competitive markets need to provide different products and services to different customers with different needs. The shift to online shopping has made it incumbent on producers and retailers to customize for customers needs while providing more options than were possible before. This however poses a problem for customers who must now analyze every offering in order to determine what they actually need and will benefit from. To aid customers in this scenario we discuss about common recommender systems techniques that have been employed and their associated trade-offs.
Keywords: E-Commerce،Recommender Systems، Online shopping، Online communications.

چکیده
سرعت اینترنت در حال زیاد شدن بوده و شیوه انجام کارهای روزمره نظیر خرید آنلاین، پرداخت قبض، تماشای فیلم های جدید، برقراری ارتباط و غیره، تغییر می کند. به طور یک مثال، در روشهای خرید قدیمی تر، محصولات برای یک بازار و مخاطب به صورت انبوه تولید شدند، اما آن رویکرد بادوام نیست. بازارهایی که براساس سیکل های تولید و توسعه عمل نمی کنند، قادر به دوام و بقا نیستند. برای رقابتی ماندن، بازارها نیاز به فراهم نمودن محصولات و خدمات (سرویس ها) برای مشتریان مختلف با نیازهای گوناگون دارند. تغییر و جابجایی به سمت خرید آنلاین، سفارشی ساختن نیازهای مشتریان را برای تولید کنندگان و خرده فروشان، لازم و ضروری کرده است، و در عین حال گزینه های انتخابی بیشتری نسبت به قبل فراهم می کند. اما، مشکلی که در این وضعیت ایجاد می شود آن است که مشتریان برای تعیین نیازها و منافع حقیقی، بایستی عرضه های صورت گرفته را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند. برای کمک به مشتریان در این سناریو، راجع به تکنیک های سیستم های توصیه گر معمول بکارگرفته شده و روابط جانشینی آنها بحث می کنیم.
کلمات کلیدی: تجارت الکترونیکی، سیستم های توصیه گر، خرید آنلاین، ارتباطات آنلاین

تعداد صفحات انگلیسی تعداد صفحات انگلیسی:6 صفحه
تعداد صفحات فارسی تعداد صفحات فـارسـی:16 صفحه

تماس با پشتیبانی فروشگاه ترجمه‌های تخصصی

نام و نام خانوادگی*
پست الکترونیکی*
موضوع پیام*
متن پیام*
اطلاعات تماس با فروشگاه ترجمه‌های تخصصی


فروشگاه ترجمه‌های تخصصی
پست الکترونیک :info@ttsell.ir
پست الکترونیک :mailttsell@gmail.com
شماره تلفن تماس:09355907190
کانال تلگرام : t.me/ttsell

  • آدرس: تبریز، خیابان  خاقانی، پاساژ خاقانی، پلاک 119
  • تلفن  تماس: 09355907190
  • تلفن  ثابت : 35250068-041
  •  Mailttsellاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید : آدرس  ایمیل
  • @ttsell:آدرس تلگرام
فروشگاه ترجمه‌های تخصصی از  سال  1387شروع به کار نموده است  و تا کنون بیش از ده هزار ترجمه در رشته ها و زمینه های مختلف توسط متخصصین این مرکز انجام  شده  است.
Scroll to top